2011 m. rugpjūčio 17 d., trečiadienis

Dana šiandien



Apie save galiu ilgai ir įdomiai - esu ekstravertiškai, baisiai draugiška (su tais, kurie man patinka), kartais paloju (lupti negaunu, nes savo noru mokausi suprasti FU), mėgstu atimti iš sesės glostančiųjų dėmesį, (pakankamai) klusni, mėgstu tampyti visokius metaliukus (monetas, varžtelius, žirklutes - o ko jie ne vietoj guli?). Žodžiu, aš fajna, ir mylinčiam žmogui būsiu pats labiausiai pasaulyje mylintis šunelis :-)


Nemaitina manęs, neglosto, negyvenimas man (mano firminis "paguosk mane paglostydamas" žvilgsnis)


Mano kinis - nukniaukiau (khe khe, nulojau) iš sesės, kol ji žioplinėjo


Įsinosinau į gero žmogaus šlaunį, šilta, gera ir saugu. Miegu :-)


Va toks mielas mano liežuvėlis - beveik toks mielas kaip aš :-)


Ar aš? Aš kilimėlio negraužiau, aš tik ėjau pro šalį, galvoju, užsuksiu, gal mano mėgstamos košytės su vištyte krestelsit į dubenėlį...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą